About Me

My photo
beladin, sarawak, South Korea
my nme ckin...hihi......nma fb ckin lh towk...berasal dr korea.chewah..tp menempat di beladin.im sweetgurlz.msh study..mempunyai cita2 y bsa....hrp2 berjaya lh..amin.

Wednesday, 3 August 2011

advancer

ary tok ary rabu...so,ada xtvt kk..ku n kwn ku twun kesatria..salu ea ary rabu msti pnaz.atng ary tok tewk..tba2 ary pndy ujan..hihihi..yalh rahmat poso kot..y pelik ea ary ujan pn pak cik ya gk juak nyrh berator...hehehheeh....pa gk fkr jaik meq 2 mira...tme owg berator...truz lari..hihihi..escape..fuf.terlpaz bh mok berator..ary ujan sapa kh sangup...nempah penykit bna lh ya....

No comments:

Post a Comment